Laagste prijs garantie
Klachten
Klachtenprocedure – Snelle en Eerlijke Afhandeling bij BetonproductenOnline.nl
Bij BetonproductenOnline.nl staat klanttevredenheid altijd centraal. Heb je een klacht over je bestelling of een ander aspect van onze service? Wij willen je graag helpen. Neem contact op met onze klantenservice via telefoon of e-mail: info@betonproductenonline.nl (vermeld altijd je klacht en bestelnummer) of stuur je klacht per post.
Hoe dien je een klacht in? Om je klacht zo snel en efficiënt mogelijk te behandelen, vragen we je om deze duidelijk te omschrijven. Heb je een defect product ontvangen? Voeg dan een foto van het product toe in je e-mail. Dit helpt ons om sneller een oplossing te vinden.
Onze werkwijze:
✅ Binnen 5 werkdagen ontvang je van ons een inhoudelijke reactie.
✅ We streven altijd naar een passende oplossing in overleg met de klant.
✅ Mochten we er samen niet uitkomen, dan kun je een geschil aanmelden via WebwinkelKeur.
Oplossen van klachten: Mocht er geen overeenstemming bereikt worden, dan kun je terecht bij de Geschillencommissie Webshop Keurmerk. Zij bemiddelen in geschillen en nemen indien nodig een bindende beslissing.
Geschilbemiddeling via WebwinkelKeur
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@betonproductenonline.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via de volgende link:
🔗 https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten
eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@betonproductenonline.nl. Leidt dit niet tot een
oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur
via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.